بسته های پستی سایت آموزش خرید از سایت تبلیغات نرم افزارهای اندرویدی سایت ما کانال تگرام
آموزش ایتبس ۲۰۱۳

آموزش ایتبس ۲۰۱۳

آموزش گام به گام تحلیل،آنالیز و طراحی ساختمانهای بتنی و فلزی – به کمک بندها و نکات آیین نامه ای (مطابق با مقررات ملی ایران)

نرم افزار ETABS یک نرم افزار مخصوص جهت تحلیل و طراحی سازه های ساختمانی می باشد. قابلیت این نرم افزار جهت تحلیل و طراحی این نوع سازه ها جهت گیری شده است. تمام المان های یک ساختمان برای برنامه شناخته شده هستند. پردازنده های طراحی برنامه بسیار کامل می باشد و تمام المان های ساختمان را می توان در این نرم افزار طراحی کرد.این برنامه برای سیستم های ساختمانی تهیه شده است. در هر حال نیاز به برنامه های مخصوص مانند ETABS هنگامی آشکار تر شد که مهندسان سازه تحلیل های غیر خطی استاتیکی و دینامیکی را به صورت عملی مورد استفاده قرار دادند و با پیدایش کامپیوترهای امروزی با قدرت و توان بالا این کامپیوترها برای ایجاد مدل های بزرگتر و پیچیده تر به وسیله مهندسان سازه مورد استفاده قرار گرفتند.

مهمترین قابلیت های تحلیلی برنامه ETABS 2013 عبارتند از:

– شناخت المان های ساختمان و طبقات

– محاسبه خودکار جرم و مرکز جرم

– انتقال بار های ثقلی از کف ها به تیرها

– تولید و توزیع بارهای جانبی بین تراز طبقات

– مدل سازی المان های پوسته ای و رامپ ها

قابلیت های طراحی برنامه ETABS 2013 نیز شامل موارد زیر می باشند:

– طراحی قاب های فولادی

– طراحی قاب های بتنی

– طراحی دیوارهای برشی

– طراحی تیرهای مرکب

برنامه  ETABS 2013 در طراحی قاب های فولادی و بتنی تمام ضوابط لرزه ای طراحی ساختمان ها را در نظر می گیرد. در این برنامه می توان قاب های بتنی را بر اساس ضوابط شکل پذیری عادی و متوسط و ویژه طراحی کرد.

همچنین در ساختمان های فولادی می توان ضوابط ویژه قاب های خمشی عادی و ویژه و سیستم های مهاربندی همگرا و واگرا را در طراحی لحاظ کرد.

علاوه بر قابلیت های تحلیل و طراحی فوق،برنامه ETABS 2013 ارتباط دو طرفه کاملی با نرم افزارهای دیگر دارا می باشد. برنامه  ETABS 2013 به طور خودکار فایل ورودی SAFE را ایجاد میکند. همچنین برنامه ETABS 2013 قابلیت ایجاد فایل ورودی SAP را دارد.

در ویرایش ۲۰۱۳ ETABS امکان فراخوانی هندسه و خطوط شبکه از نرم افزار اتوکد وجود دارد. امکان فرستادن هندسه و مشخصات دیگر به نرم افزار اتوکد نیز وجود دارد.

در این مجموعه آموزشی شما با تمامی نکات و بندهای آیین نامه ای مورد نیاز برای طراحی و تحلیل ساختمانهای بتنی و فلزی آشنا خواهید شد و پس از تسلط کامل بر روی آنها با نحوه طراحی سازه ای ساختمانها آشنا خواهید شد. در این مجموعه آموزشی طراحی گام به گام ساختمانهای بتنی و فلزی بصورت مجزا شرح داده شده است و به شما تضمین میدهیم بعد از مطالعه و تسلط بر روی این مجموعه آموزشی براحتی میتوانید تمامی اجزای سازه ای ساختمانها را طراحی،تحلیل و آنالیز کنید.

  • در این مجموعه آموزشی سعی شده تا تمامی نکات و بندهای آیین نامه های مقررات ملی (مباحث ۶٫۹٫۱۰ و آیین نامه ۲۰۸۰۰ ویرایش سوم) بطور کامل و مفصل توضیح داده شود و با بررسی پلانهای معماری و شرح کامل ضوابط و دستورالعمل های آیین نامه ای مدل سازی و تحلیل و آنالیز ساختمانهای فلزی و بتنی بصورت مجزا انجام گیرد.
  • این مجموعه آموزشی شامل ۲ فایل مجزا برای آموزش کامل طراحی سازه های بتنی و طراحی سازه های فولادی است که شما با مطالعه و انجام تمرینات آن میتوانید تسلط کامل بر روی نرم افزار Etabs 2013 داشته باشید.
  • شایان ذکر است که تمامی داده های ورودی به نرم افزار Etabs 2013 برای تحلیل و طراحی سازه ها در این پکیج آموزشی مطابق با آیین نامه های مقررات ملی ساختمان ایران میباشد و مهندسین عزیز میتوانند بعد از فراگیری مطالب آن به محاسبه و تحلیل سازه ها در محیط کار بپردازند.
  • شما با کمک نرم افزار Etabs2013 براحتی میتوانید پروژه های دانشجویی و پروژه های ساخت و ساز خود را محاسبه کرده و خروجی های لازم را بگیرید.

برای اطمینان از محتویان فایل خریداری شده حتماً از فایلهای نمونه  دیدن کنید : فایل نمونه آموزش Etabs2013 ساختمانهای فلزیساختمانهای بتنی

آموزش ایتبس ۲۰۱۳ مطابق با آیین نامه های ایران

برای خرید فایل آموزش ایتبس ۲۰۱۳ مطابق با آیین نامه های ایران روی “پرداخت آنلاین” کلیک کنید

قیمت فایل “آموزش ایتبس ۲۰۱۳ مطابق با آیین نامه های ایران ”  فقط ۱۵۵۰۰ تومان

آموزش خرید از سایت   پشتیبانی سایت در کنار شماست
تبلیغات کانال تگرام