بسته های پستی سایت آموزش خرید از سایت تبلیغات نرم افزارهای اندرویدی سایت ما کانال تگرام
پاسخنامه تشریحی آزمون نظام مهندسی دوره های گذشته (رشته های عمران و معماری)
پاسخنامه تشریحی آزمون نظام مهندسی دوره های گذشته (رشته عمران و معماری)

پاسخنامه تشریحی آزمون نظام مهندسی دوره های گذشته (رشته های عمران و معماری)

طبق روال همیشگی، دفتر مقررات ملی ساختمان پس از گذشت چند هفته از برگزاری این آزمونها، سوالات و کلید آزمونهای نظام مهندسی را در سایت  inbr.ir منتشر کرده و در اختیار عموم قرار می دهد. لازم بذکر است که اعلام نتایج این آزمونها نیز بر طبق همین کلیدها و پاسخنامه ها انجام میشود. مشکل حائز اهمیت در این بین این است که با این پاسخنامه ها، داوطلبین قادر نخواهند بود محل دقیق پاسخ ها را از بین منابع آزمون پیدا کنند چرا که در پاسخنامه های منتشر شده دفتر مقررات ملی چنین امکانی فراهم نشده است.

در این پست قصد داریم پاسخنامه های تشریحی آزمونهای نظام مهندسی را برای رشته های عمران و معماری تقدیم حضور شما مهندسین عزیز کنیم. این پاسخنامه ها کمک شایانی به روند مطالعه و آشنایی داوطلبین با منابع آزمون خواهند داشت. پاسخنامه های تشریحی با کمک جزوات آمادگی آزمون نظام مهندسی تهیه و تنظیم شده اند. توصیه میشود برای تسلط بیشتر روی منابع آزمون حتماً این پاسخنامه ها را با کمک جزوات آزمون نظام مهندسی حل کرده و آمادگی خود را افزایش دهید.

توضیح مهم: هر یک از این پاسخنامه ها برطبق منابع مختص همان آزمون تنظیم شده و چنانچه تغییری در محل آدرس جوابها مشاهده کردید به این علت است که منابع آزمون ها برای هر دوره دستخوش تغییراتی هستند و داوطلبین عزیز باید توجه داشته باشند که منابع آزمون را طبق اعلام رسمی دفتر مقررات ملی تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند.

پیشنهاد میشود داوطلبین عزیز برای آشنایی و تلسط بر این آزمونها حتماً صفحه مربوط به آزمونهای نظام مهندسی را مطالعه نمایند. همچنین میتوانید با نصب نرم افزار اندرویدی آزمونهای نظام مهندسی هم این اطلاعات را در گوشی موبایل یا تبلت خود بهمراه داشته باشید.

شما میتوانید از طریق سایت inbr.ir در صفحه آزمونهای ورود به حرفه مهندسان، سوالات و پاسخنامه های تمامی رشته ها را دریافت کنید.

در این پست پاسخنامه های تشریحی رشته های عمران و معماری را تقدیم حضور شما میکنیم که دانلود آنها نیز رایگان است. پس از انتخاب موارد مورد نظر روی دکمه سفید رنگ پایین کلیک کرده و سپس آنها را دانلود کنید.

پیشنهادهای ویژه برای داوطلبین آزمونهای نظام مهندسی

مطالعه صفحه زیر هم پیشنهاد می شود

همه آنچه درباره آزمونهای نظام مهندسی باید بدانید

آموزش خرید از سایت   پشتیبانی سایت در کنار شماست
تبلیغات کانال تگرام