بسته های پستی سایت آموزش خرید از سایت تبلیغات نرم افزارهای اندرویدی سایت ما کانال تگرام
خلاصه نویسی ها و چارت بندی های منابع آزمون نظارت آذر۹۲

خلاصه نویسی ها و چارت بندی های منابع آزمون نظارت آذر۹۲

مجموعه ای بی نظیر برای مهندسین داوطلب ازمون نظارت پایه ۳ نظام مهندسی که برای اولین بار در این سایت بفروش می رسد.

فروش اختصاصی از سایت مهندس پرندوش

جزوات خلاصه نویسی و چارت بندی شده تمام منابع آزمون نظارت پایه ۳ نظام مهندسی

این جزوه ۵۱ صفحه ای شامل ۲ بخش “چارت بندی ها” و “خلاصه نویسی ها” می باشد.که در واقع تمام منابع آزمون نظارت را بصورت بخش به بخش و مجزا (هر مبحث بطور جداگانه) با آدرس دقیق تقسیم بندی کرده است.

این جزوه از روی نسخه جدید مباحث مقررات ملی (منطبق با آخرین ویرایش های مباحث) مختص آزمون آذر ماه ۹۲ تتنظیم شده است  تمامی منابع آزمون نظارت پایه ۳ را پوشش داده است. (منابع آزمون از سایت مقررات ملی)

 چارت بندی ها : این بخش از جزوه شامل قسمت های مهم و کلیدی کتابهاست که بصورت تیتر نوشته شده است و آدرس دقیق آن (صفحه آن تیتر در کتاب) در جلوی آن در یک جدول مشخص گردیده است.

توجه مهم : در چارت های این جزوه فقط بر روی مطالب مهم و کلیدی که احتمال طرح سوال از آنها بالاست کار شده است که این میتواند به صرفه جویی در وقت و کم کردن استرس داوطلب در سر جلسه ازمون کمک شایانی داشته باشد.

خلاصه نویسی ها : این بخش از جزوه تمام تیترهای هر مبحث (بندهای آیین  نامه) را بطور مختصر و مفید در یک جمله توضیح داده است. بدین ترتیب که هر بند از آیین نامه را بصورت مفهومی و چکیده و با بیانی ساده و کاربردی نوشته است.

 توجه مهم : در خلاصه نویسی های این بخش از جزوه بر روی تمامی مطالب کتاب (بند به بند و خط به خط مباحث) کار شده است تا داوطلب به تمامی مطالب کتابها تسلط داشته باشد.

توضیح : در بخش “خلاصه نویسی ها” بندهای آیین نامه بصورت خلاصه و مفهومی نوشته شده است.

جزوه “خلاصه نویسی ها و چارت بندی های منابع آزمون نظارت”+جزوه “۱۷۰۰ کلید واژه کلیدی آزمون نظام مهندسی(نظارت،محاسبه،اجرا)“= قبولی ۱۰۰% و تضمینی در آزمون

بدلیل تغییرات در منابع آزمونهای نظام مهندسی چارت های جدید را تهیه فرمایید

چارت های آزمون نظام مهندسی مطابق با آخرین ویرایش منابع

آموزش خرید فایل از سایت   پشتیبانی سایت در کنار شماست
تبلیغات کانال تگرام