بسته های پستی سایت آموزش خرید از سایت تبلیغات نرم افزارهای اندرویدی سایت ما کانال تگرام
چارت های خلاصه نویسی شده آزمونهای نظام مهندسی آبان۹۳ (تمام رشته ها)
چارت های خلاصه نویسی شده آزمونهای نظام مهندسی آبان93 (تمام رشته ها)

چارت های خلاصه نویسی شده آزمونهای نظام مهندسی آبان۹۳ (تمام رشته ها)

چارت های خلاصه نویسی شده آزمونهای نظام مهندسی آبان۹۳ (تمام رشته ها) – ویرایش جدید

آزمونهای ورود به حرفه مهندسان که از طرف سازمان مقررات ملی و با همکاری سازمان سنجش هر ساله برگزار میشود یکی از دغدغه های مهندسان کشور است که با قبولی در آن میتوانند پروانه اشتغال بکار رسمی و مهر تایید برای پروژه ها و عملیات عمرانی را کسب کنند.

این آزمون سالی ۱ یا ۲ بار از سوی دفتر مقررات ملی ساختمان برگزار میشود و معمولاً کسانی در آن حائز نمره قبولی میشوند که قبل از آزمون مطالعه دقیق و جامع داشته و در روز آزمون هم از وقت خود به بهترین نحو استفاده کنند  و تمامی سوالاتی که تسلط دارند را پاسخ صحیح دهند چون این آزمونها دارای نمره منفی هم هست!

مطالعه قبل از آزمون که یکی از مراحل قبولی در این آزمونهاست شامل مرور و علامت گذاری قسمت های مهم منابع آزمون هست که این کار را میتوان با کمک چارت های خلاصه نویسی شده به راحتی انجام داد.

در این جزوات قسمت های مهم کتابها که مطالعه آنها توصیه شده و احتمال طرح سوال از آنها بسیار بالاست بصورت خلاصه شده و با آدرس دقیق کتاب آورده شده تا کار را هم برای مطالعه و مرور و هم برای روز آزمون سهل و آسان کند.

شما میتوانید در مدت باقیمانده تا روز امتحان این چارت ها را مطالعه کرده و قسمت های مهم کتاب هایتان را علامت گذاری (هایلایت متن،برچسب گذاری،خط کشی زیر متن یا هر روش دیگری) کنید. این کار باعث میشود در روز امتحان هم خیلی سریع با مطالعه هر سوال بلافاصله به آدرس دقیق جواب برسید و با اندکی دقت پاسخ صحیح را در پاسخنامه علامت بزنید.

مطالعه ، مرور و تمرین را هم فراموش نکنید !

شایان ذکر است یکی دیگر از راههای پیدا کردن سریع پاسخها سر جلسه آزمون کلید واژه های این آزمون است که با کمک آنها هم میتوانید خود را به قبولی در آزمون نزدیک کنید

بدلیل تغییرات در منابع آزمونهای نظام مهندسی چارت های جدید را تهیه فرمایید

چارت های آزمون نظام مهندسی مطابق با آخرین ویرایش منابع

آموزش خرید از سایت پشتیبانی سایت در کنار شماست

با عضویت در خبرنامه پیامکی سایت ما از آخرین اخبار و اطلاعیه های رشته عمران و معماری باخبر میشوید.

شماره موبایلتان را وارد کنید و دکمه “عضویت” را بزنید
برای مثال: ۰۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹
توجه مهم: نترسید! شماره موبایل شما در سیستم ما محفوظ باقی خواهد ماند
زمان ارسال پیامکها بصورت دوره ای خواهد بود

تبلیغات کانال تگرام